FANDOM

Władca Pierścieni: Trzecia Era – gra z gatunku cRPG, z perspektywy trzeciej osoby. Wyprodukowana i wydana została przez EA Games 2 listopada 2004 roku. Gra wydana na konsole: PS2, GCN, GBA, XBOX.

FabułaEdytuj

Władca Pierścieni: Trzecia Era to kolejna gra stworzona na bazie twórczości mistrza fantasy - Tolkiena. Tym razem mamy do czynienia z RPG-iem, w którym to drużyna bohaterów pod naszym kierownictwem po raz kolejny niszczy zło spoczywające w Mordorze.W grze gracz napotyka na postacie zaczerpnięte z książki oraz z filmowej trylogii Petera Jacksona. Autorzy umożliwili graczom stanięcie po stronie Saurona.

RozgrywkaEdytuj

Grafika jest rozbudowana, a feeria stonowanych barw i precyzja efektów świetlnych stanowi mocny argument Władcy Pierścieni: Trzecia Era. Aktorzy występujący w filmach Petera Jacksona podłożyli głosy najważniejszym bohaterom naszej opowieści, a wszystko po to, aby gracz mógł w sposób jak najbardziej rzeczywisty, poczuć niepokojącą atmosferę przygody i nieustannej walki o lepsze jutro. Mimo że producenci zaproponowali tylko jedno zakończenie, umożliwili jednak nieliniowe dotarcie do końca rozgrywki.